אנחנו עושים שיווק חכם

אבל מה זה אומר? 
לכל סטארטאפ בכל שלב יש מטרות שונות. מכירים את המשפט "חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח לא היה נכנס אליהם" ? אז זה נכון לגבי סטארטאפים יותר מכל עסק אחר. אנחנו עוזרים להבין את התמונה הגדולה, לחדד את המטרות והמסרים ולבנות תכנית פעולה שיווקית מדוייקת. איך אנחנו עושים את זה?

IDEA

בשלב הזה, אנחנו מנתחים את השוק ובודקים את היכולת של המוצר לגייס כסף או להבין בכלל מה הסיכוי של הרעיון. סטארטאפים רבים נשארים בראש של האנשים ולא עוברים לשלב הביצוע הראשוני, אנחנו פה כדי ללוות ולהנחות, על אף כל החסמים

PRE-SEED

אנחנו מנתחים את המוצר, מנתחים את המתחרים, את קהלי היעד ואפילו בונים תוכנית growth-hacking ללא תקציבים מטורפים

SEED

ניתוח הפעולות שהתבצעו עד עכשיו, בניית תוכנית שיווקית ארוכת טווח שעומדת ביעדים ובמטרות. היתרון המוחלט שלנו הוא שאנחנו מבינים את עולם הסטארטאפים ומבינים שהתכניות שלהם משתנות באותה מהירות שהמיזם עצמו משתנה. לכן אנו מעניקים לכם ליווי מלא לאורך כל הדרך

ROUNDS A+B

ניסוח מסרים ומטרות, ייעול ושיפור מערך השיווק, בניית תוכניות ארוכות טווח שנוגעות בכל הרבדים של עולם השיווק ובניית המצגות הרלוונטיות במידת הצורך

איך זה עובד?

לכל עסק יש מטרות, על מנת להגיע לשם בדרך היעילה ביותר אנחנו פועלים בכמה מישורים:

Icon Image

אסטרטגיה

האמת שלנו והבסיס של העבודה. אסטרטגיה בשבילנו היא לא עוד מושג שיווקי או catch phrase. כשאנחנו אומרים אסטרטגיה אנחנו מתכוונים לצורת חשיבה ולא בהכרח לתוכנית. בדומה לשחקני שח-מט שמשתמשים בטקטיקות במהלך המשחק אבל יש להם צורת מחשבה אסטרטגית

Icon Image

בדיקה

ברגע שיש לנו תמונה ודאית וברורה של השוק והמתחרים, ניתן להבין האם המטרות המקוריות של העסק רלוונטיות, או שיש צורך לבצע חידוד ורענון, לבחון אם קיימות הזדמנויות חדשות בשוק ולבצע תוכנית פעולה. זהו שלב קריטי שמאפשר לנו להמשיך הלאה בצורה יעילה

Icon Image

אקשן

עכשיו כשיש לנו את כל המידע, והתכנית האסטרטגית בנויה, אנחנו מחליטים על טקטיקה יעילה, מהירה ותואמת לתקציב העסק על מנת להגיע למטרות שנקבעו. הפעולה מתבצעת במדרגות ולא במכה אחת כאשר בהתחלה מנסים להשתמש בתקציב הקטן ביותר שאפשרי ואיתו מגיעים לדרך הפעולה האידיאלית

Icon Image

אופטימזציה

לאחר בדיקה מהירה של הטקטיקה, אנחנו עושים עוד סיבוב של הסקת מסקנות וייעול, רואים מה עבד יותר ומה פחות, מייצרים שיפור לאסטרטגיה וטקטיקה ויוצאים לדרך שוב, עם דרך פעולה מדוייקת יותר

מי אנחנו?

בגדול
אנחנו שני חברים עצמאיים שהחליטו לאחד כוחות ולשלב את היתרונות בכל אחד מאיתנו, על מנת לתת מעטפת שלמה לסטארטאפים שרוצים להגיע למטרות שלהם, בעזרת הניסיון שכל אחד מאיתנו רכש בנפרד בכל תחומי השיווק, מכירות, אסטרטגיה, פרסום וניהול. אנחנו יוצרים כוח שיכול לשנות את הסטארטאפ שלכם ולהביא אותו למקומות וגבהים חדשים.

בקטן
איתן, עם רקע של שנים בשיווק ומכירות, עבד עם מסעדות מובילות, חברות משקאות וחברות פרסום.
לירן, עם רקע של שנים בקריאייטיב ושיווק, עבד עם סטארטאפים בארץ ובחו"ל ועם חברות דיגיטל

הלקוחות שלנו  

במהלך הדרך שלנו עבדנו עם הרבה סטארטאפים ועסקים קטנים-בינוניים, משם למדנו את ההבדל בין עסק רגיל לסטארטאפ.
הזדמן לנו לעבור תהליכים ארוכים ומעניינים, ביחד ולחוד, עם הרבה לקוחות שאיתגרו אותנו ואיפשרו לנו לצמוח איתם יחד

אסטרטגיה שיווקית
סטארט-אפ שממיר את הכסף הזר מסוף הטיול לכסף מקומי ישר לחשבון הבנק או ארנק דיגיטלי. עברנו איתם תהליך אסטרטגי, הגדרת קהלי יעד, בניית נראות ושפת המותג, הדרכות בחו"ל ויח"צ
אסטרטגיה שיווקית
סטארט-אפ התחום אבטחת המידע. עברנו איתם תהליך של חדירה לשוק האמריקאי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדרת קהלי יעד, חידוד מסרים ומיתוג
אסטרטגיה שיווקית
סטארט-אפ בתחום הסייבר. שני תהליכים של בניית מצגות, למשקיעים ושותפים עסקיים. כולל בניית הסיפור, קופי ועיצוב
אסטרטגיה שיווקית
סטארט-אפ בתחום הסייבר, מתמקד בהגנה על ילדים בזמן שימוש בטלפונים חכמים. עברנו איתם תהליך של חידוד מסרים, הכנת תכנים שיווקים, עבודה עם משפיענים, קידום הורדת אפליקציה וקידום אונליין.
אסטרטגיה שיווקית
סטארט-אפ בתחום הפינטק. עברנו תהליך מאד מעניין, של אסטרטגיה שיווקית בשני שלבים, פיצוח הערך האמיתי של החברה, הגדרת קהלי יעד, מיתוג וחידוד המסרים
אסטרטגיה שיווקית
עסק מקומי שעושה את המעבר לעולם המסחר המקוון. עברנו איתם תהליך של אסטרטגיה שיווקית, בניית קמפיינים דיגיטלים, ומיפוי אחר תובנות לגבי התנהגות לקוחות.

עובדות מעניינות  

100
סטארטפים

מתוך 100 סטארטאפים בישראל מצליחים

60
דקות

מספר הדקות שבו קם סטארטאפ בעולם 

000
ב-2018

WEBSITES LAUNCHED

100
אחוז ג'ינגים

בעולם כולו

אנחנו פה ונשמח לשמוע ממכם